niedziela, 20 maja 2018

ZRÓB TO SAM

Z własnego doświadczenia wiem że największą moc posiadają przedmioty które sami stwarzamy lub takie które przypadkowo wpadną nam w ręce.Kiedyś chodząc po lesie w poszukiwaniu grzybów znalazłem nóż, zwykły scyzoryk.Podziękowałem wtedy demonom i duchom lasu za ten dar który mi zesłały.Nóż ten do dziś wykorzystuje w magii destrukcyjnej jako potężną broń.Właśnie tak działa magia!Naucz się wykorzystywać takie ,,przypadki" jako dary od demonów które dają Ci znaki na ścieżce życia.Duch przenika wszystko co istnieje, naucz się odczytywać znaki które nam daje.Najlepszą ofiarą dla demonów jest Twoja energia, uwaga i czas który im poświęcasz.Ja składam ofiary dla demonów w postaci dzieł Sztuki które dla nich tworzę.Maluje obrazy które podpisuje własną krwią - można je nazwać satanistycznymi ikonami. Tworzę też sigile demonów w kamieniu, drewnie i glinie.Wiele czynności z pospolitego życia staram się natchnąć magiczną intencją, dzięki temu mam dobre wyniki w magii.Wyrzeźbiłem głowę Bafometa z korzenia znalezionego w lesie, misę ofiarną ulepiłem z gliny którą sam znalazłem.Właśnie na tym polega esencja magii, że tworzysz Coś z niczego.Jestem przeciwko kupowaniu okultystycznych gadżetów, gardzę pedalskim koralikarstwem zmałpowanym od hindusów ,,satanistycznymi" różańcami i srebrnymi Bafometami sprzedawanymi przez ,, magiczne" sklepy.Własnoręczne stworzenie symbolu lub wizerunku ducha z którym współpracujesz to najlepsza ofiara dla niego.

OKULTYSTYCZNA ZOOFILIA

Każdy szanujący się satanista powinien mieć świadomość tego, że kozioł jako symbol Diabła jest błędem i został nam narzucony przez naszych j...