sobota, 16 czerwca 2018

SATANIZM CZY POGAŃSTWO ?

Z własnego doświadczenia wiem jak wielkim błędem jest myślenie o satanizmie jako o pewnej formie zniekształconego pogaństwa; jest to równie duży błąd co twierdzenie, że satanizm to twór chrześcijański; wymyślony przez zbuntowanych wyznawców Jahwe. Oba te podejścia do satanizmu wydają się być sensowne - ale tylko na pierwszy rzut oka ; kiedy przyjrzymy się im bliżej to się okaże, że prawda wygląda zupełnie inaczej .Kiedyś też pomyślałem, że skoro demony to tylko pogańscy bogowie to lepiej być poganinem niż satanistą i pod wpływem takiego myślenia zaangażowałem się w ruch pogański. Z perspektywy czasu uważam, że współczesne pogaństwo - przynajmniej u nas w Polsce - to zwykła, przaśna, jarmarczna rozrywka wyzuta z jakiejkolwiek duchowości. Przebieranki za  wojów i wikingów plus biesiady z piwem przy ognisku ot i cała ,,pogańska duchowość ''. Podczas mojego epizodu z pogaństwem miałem najsłabsze wyniki w magii odkąd zacząłem się nią zajmować. Myślałem, że dzięki współpracy z Odynem uda mi się pogłębić swoją wiedzę na temat run, ale to co mi przekazał było zaledwie połową tej wiedzy którą wcześniej otrzymałem od demona Balama. Współpraca z bogami pogańskimi jest trudniejsza i mniej skuteczna niż z demonami. Bogowie pogańscy idealnie nadają się do współpracy z archeologami lub historykami bo potrafią ujawnić wiele nieznanych współczesnym informacji z czasów minionych ale jeżeli chodzi o pomoc w codziennym życiu to jest z tym dużo gorzej. Najskuteczniejszą współpracą z magiem wykazują się zsatanizowane manifestacje bogów czyli demony. Demon to taka silniejsza, sprytniejsza i bardziej nowoczesna wersja pogańskiego bóstwa. Jeżeli postanowisz przywołać np. boga Indrę po to żeby pomógł ci pokonać wrogów to ciężko będzie go przyzwać a jeżeli już przybędzie to tylko po to żeby cię pouczać, prawić kazania itp. Ale jeżeli przywołasz tego samego ducha pod postacią demona Andrasa z Goecji to zjawi się nowoczesny, komunikatywny duch który może pomóc. Magia satanistyczna jest mocniejsza od pogańskiej bo nie posiada ograniczeń regionalnych, kulturowych i rasowych. Następny czynnik który decyduje o tym, że satanizm nie jest pogaństwem to fakt, że w każdej tradycji duchowej istnieje satanistyczna ścieżka magii. Przecież satanizm to bezprawna droga do królestwa ciemności która była, jest i będzie przeklinana w każdej epoce i kulturze. Nad teorią mówiącą, że satanizm jest produktem ubocznym chrześcijaństwa nie zamierzam się rozwodzić bo uważam, że jest naciągana, a poza tym to zawsze twierdziłem, że chrześcijanie są zbyt głupi żeby wymyślić tak złożony koncept jakim jest satanizm.

OKULTYSTYCZNA ZOOFILIA

Każdy szanujący się satanista powinien mieć świadomość tego, że kozioł jako symbol Diabła jest błędem i został nam narzucony przez naszych j...