sobota, 9 października 2021

SŁOWA MOLOCHA

Według mojej wiedzy Moloch, Sorath i Swarog to trzy emanacje tej samej duchowej mocy solarnej, która jest czczona przez ludzkość od tysięcy lat. A oto co przekazał mi Moloch kiedy ostatni raz go inwokowałem: ,,Jestem pierwszym który siebie wywyższył ponad trony bogów. Jestem uciskiem i karą dla skromnych i tchórzliwych. Mój pałac wznoszę z kości moich wrogów i tych którzy nie podołali drodze przez ogień mojej chwały. Mam tablice losu w swoich rękach rozdając zaszczyty i moce. Mój tron jest tam, gdzie bije krynica mądrości dla bezbożnych śmiałków, co krwi swojej ani cudzej nie szczędzili by zdobywać szczyty wiedzy. Moja mądrość ma moc płonącego słońca które uśmierca nieprzygotowanych. To ja daję siłę i objawiam wiedzę ostateczną. Droga do boskości wiedzie przez bramy mojego królestwa oczyszczającego ognia. Siła w każdej postaci to esencja mojego jestestwa którą obdarzam wybranych."

OKULTYSTYCZNA ZOOFILIA

Każdy szanujący się satanista powinien mieć świadomość tego, że kozioł jako symbol Diabła jest błędem i został nam narzucony przez naszych j...