środa, 21 października 2020

SŁOWA SAMAELA NA CZAS PANDEMII COVID-19

 Wszystkim moim czytelnikom polecam bloga www.voicesfromhell.blogspot.com; można na nim znaleźć przesłania od demonów; które publikuje pewna osoba z którą od lat współpracuję na polu magii. Przesłania te mają postać krótkich filmików w języku angielskim. Jeżeli nie znasz angielskiego to zacznij się go uczyć, albo przestań nazywać siebie satanistą, bo znajomość tego języka to cywilizacyjna norma współczesności. Kilka dni temu u osoby prowadzącej rzeczonego bloga zjawił się sam Samael z krótkim przesłaniem do wszystkich satanistów - a oto co powiedział:                                                                             

                       SŁOWA SAMAELA                                                                                                          Przychodzę do tych, którzy są w kryzysie, daję szybką śmierć (dotyczy to także ego), czerpię moc z kryzysu ludzkości, która zapomniała jak potężny dar został jej dany. Ludzie nie cenią wolności, dlatego trzeba im ją odebrać, aby znów obudzić ducha walki, objawia się on jedynie wtedy, gdy ludzkość styka się z nieznanym wrogiem wobec którego wszyscy są równi, nie ma uprzywilejowanych. To ja jestem wirusem, to ja jestem śmiercią, to przez moje dłonie przechodzą wyroki. Przyszedłem wesprzeć silnych w Szatanie, by dać Wam ukojenie w chwilach niepewności. Nie pozwolę abyście cierpieli z powodu głupoty i arogancji innych ludzi. Strzegę Was. Ziemia stała się moim polem śmierci, a Was czynię jego zarządcami i markizami.                                                                                                                                                                                                                                                          

OKULTYSTYCZNA ZOOFILIA

Każdy szanujący się satanista powinien mieć świadomość tego, że kozioł jako symbol Diabła jest błędem i został nam narzucony przez naszych j...