sobota, 7 kwietnia 2018

KIM JEST SZATAN?TO JA JESTEM SZATANEM!

Największą chorobą satanizmu jest -wyniesiona z religii monoteistycznych- wiara w istnienie Szatana/Lucyfera jako władcy wszystkich demonów.Jest to błąd myślowy wymagający skorygowania.Sataniści propagujący taki pogląd udowadniają, że nie posiadają żadnej wiedzy duchowej a jedynie książkową.Ich mentalność jest tak bardzo wypaczona przez propagande monoteistycznych religii, że nie są w stanie ujrzeć tej podstawowej, satanistycznej prawdy mówiącej, że Szatan nie istnieje.Na Bliskim Wschodzie istnieje kult Szeitana, lecz ten bóg wojny aktywnie działający w tamtym rejonie to tylko jedna z emanacji demona Azazela.Pewna popularna amerykańska organizacja satanistyczna uważa za Lucyfera/Szatana czczonego w Babilonie Boga Enki, lecz duch ten to tylko inteligencja ze sfery Neptuna która nie posiada żadnego wpływu na inne demony.Podczas wieloletniej praktyki w inwokowaniu demonów często demon przedstawiał mi się jako Szatan.Usłyszałem słowa mówiące:,,to ja jestem Szatanem" od Asmodeusza,Balama,Naberiusa,Andrasa a wymieniam tylko kilka z duchów Goecji bo w innych panteonach również są moce uzurpujące sobie miano Szatana.Ja w swojej magicznej praktyce używam określeń takich jak Szatan, Lucyfer,Diabolus lub Legion jako ogólnej nazwy dla wszystkich władających Ziemią sił demonicznych.Symbolem jednoczącym wszystkich tych bogów jest smok.

OKULTYSTYCZNA ZOOFILIA

Każdy szanujący się satanista powinien mieć świadomość tego, że kozioł jako symbol Diabła jest błędem i został nam narzucony przez naszych j...